Knäckepizza

publicerat i Allmänt;
knäckepizzan är en av mina absoluta favoriter! Att träna och tävla mycket gör att det är viktigt att sköta kosten och under tävlingssäsong är pizza ett big no no. Så därför tänkte jag att jag gör min egen variant av pizza, tycker den är både nyttigare och godare. 
Vill ni ha mer tips och idéer på måltider kan ni ha koll på min händelse på instagram då jag uppdaterar där lite oftare än här. Ni hittar min instagram abrahamssonra här :)
Ingredienser:
- Runda Knäckebröd (valfri sort - jag använder surdeg)
- Tomatpuré
- Ost
- Ruccolasallad och tomater
- Valfri topping (på bild har jag pepperoni och lufttorkad skinka)
 
Gör såhär:
1. Sätt ungnen på 200 grader
2. Bre ut tomatpuré på knäckebröden
3. Lägg på ost och valfri topping
4. Sätt in i mitten av ugnen i ca 10-15 min
5. Lägg på ruccola och tomater
(bilden är från en torsdag för några veckor sedan)

Kommentera inlägget här :