04/02-2018

publicerat i Vardag;
Hej vänner. Då var det söndag igen och ännu en vecka avklarad. Denna veckan har varit fylld med skola och träning och det är först idag jag hade vila från båda. Igår var det tävling i Friidrottens hus och många av mina vänner tävlade så jag var där och hejade största delen av dagen. På morgonen körde jag styrka med min tränare vilket gick väldigt bra. Vi jobbar på en massa nya grejer och även om inget av det sitter ännu tror jag det bara är en tidsfråga innan det gör! Efter styrkan åkte jag hem, åt, gjorde mig iordning och slappade en stund innan jag åkte tillbaka till hallen. Känns väldigt konstigt att komma i jeans till en tävling och sedan sitta vid sidan om när de andra hoppar. Men det kändes skönt med en helgs vila från tävling och nu känner jag mig mer än redo för de återstående tävlingarna på säsongen med bland annat SM som sluttävling då!! 
Efter tävlingen var vi några stycken som hade mellomys hemma hos en av mina vänner. Vi åt pulled pork och hade fruktstund framför mello. Idag har varit en generellt lugn dag men ändå hunnit med väldigt mycket. Städat, renbäddad, tvättat och lagat matlådor. lagade både lasagne och currykyckling så 8 matlådor och 2h senare kände jag mig rätt trött på att laga mat, haha. Men hade planerat att laga knäckepizza ikväll så fick ställa mig och laga det också! Gott blev det i alla fall och nu liger jag och halvsover i soffan framför någon dålig gammal film, haha. 
Kraam
 

Kommentera inlägget här :