02/02-2018

publicerat i Allmänt;
Nytt år, nya tävlingar, nya kurser och massa annat nytt. Känns som att 2018 har startat väldigt bra och det har varit en massa nya grejer. Jag gillar när det är lite förändringar i vardagen så länge det inte är för stora förändringar, haha. 
Men sen förra gången jag skrev, vilket typ var 4 månader sedan, har tävlingarna dragit igång och som vanligt känner jag att jag lever mitt drömliv! Jag älskar att tävla och att dessutom få göra det i de nya tävlingskläderna känns kanon!! Att åka runt i Sverige och få göra det jag gillar mest uppskattar jag något enormt.
Har hunnit med två tävlingar än så länge och de har startat helt okej!! Inte riktigt nått 13m sträcket i tresteget ännu men hoppas det kommer på någon av de resternade tävlingarna. Denna helgen har jag dock vila från tävling vilket känns ganska skönt och jag har fått in lite mer träning istället vilket kändes behövligt. Är tävlingar här i Göteborg imorgon så blir till att agera hejarklack och peppa mina träningskompisar istället. 
Att vara ett gäng som vi är betyder väldigt mycket och älskar att ha mina träningsbuddies att fajtas och peppas med på både träning och tävling! Även om friidrott oftast klassificeras som en individsport finns där allt en underbar gemenskap.
Men för att uppdatera i nuläget så är det ju fredag vilket är väldigt skönt!!! Har dock varit ledig från skolan idag så min fredag var väl egentligen igår, haha. Men blev lite tacos ikväll och så väntar en lugn och skön kväll i soffan. Har morgonträning imorgon så blir till att gå och lägga mig tidigt.
KRAAM!
 
Får ta och jobba lite på mitt "hoppface" haha
Foto: Deca Text & Bild

Kommentera inlägget här :