29/10-2017

publicerat i Allmänt;
tjoo! hoppas ni alla har söndagsslappat så mycket som jag gjort idag! glöm inte bort att det är bra att ta det lugnt ibland ;)
med detta inlägget tänkte jag dela med mig av lite spännande nyheter som nu är officiella. det är nämligen så att jag har bytt klubb och tillhör nu Örgryte. Jag har ju tävlat för friidrottsföreningen FIF Gnistan innan men nu med flytt till Göteborg och byte av tränare så kändes det bra att även byta klubb. Men är så himla tacksam för alla år i Gnistan och all hjälp jag har fått av dem på alla sätt. sorgligt att lämna men extremt spännande att påbörja något nytt. känns väldigt bra att få ta på mig de blå/röda kläderna och är sjukt spänd på hur de kommande säsongerna kommer gå. 
blev även intervjuad av ÖIS under veckan haha. så är ni nyfikna på att veta lite mer om mig och min friidrottsbakgrund kan ni ju kika in här och gotta er av min berättelse och nervositet av att sitta där.. haha
har redan varit väldigt mycket nytt med tanke på att jag flyttat, börjat studera, fått ny tränare och träningsgrupp och nu även ny klubb. men allt känns väldigt bra än så länge och trivs så himla bra. ibland måste jag bara stanna upp för en sekund för att faktiskt inse att jag bor i Götebrorg nu och att detta är mitt liv. så sjukt glad och tacksam över hur allt har blivit. kan vara lite nervöst att flytta och jag vet när jag skulle åka till USA var jag helt sjukt nervös haha. så flytten till Götebrorg kändes lite lättare men det är fortfarande en förändring i sitt liv och det får man inte glömma. var bara tvungen att dela med mig lite av dessa tankarna.
men ska krypa ner i soffan nu och njuta av denna lugna söndag! imorgon är det dags för en ny vecka och då är det lika bra att vara utvilad och ha laddat batterierna ;)
foto: Per Tedenrud

Kommentera inlägget här :