22/10-2017

publicerat i Allmänt;
hej vänner!
en vecka till har passerat och jag har haft en jättebra vecka men nog framförallt en ännu bättre helg. Igår körde vi sista Skatåspasset och det var ju lika tufft som vanligt. mjölksyran sprutade i kroppen (som den ska göra) och jag kände mig verkligen helt död efter passet. tog mig ca 3h innan jag vaknade till liv igen och orkade ta tag i någonting. låg helt utslagen i soffan bara.. haha. men känner att träningen ger resultat i alla fall och är ju sjukt roligt så lite illamående och mjöksyra ibland kan man överleva.
igårkväll var jag hemma hos Elina och hon had gjort räksoppa!! och jisses vad god den var!! avslutade kvällen med att bara chilla i soffan och titta på så mycket bättre. 
Idag fick jag ju dock ta tag i allt som behövde göras som man skjutit upp under veckan. så blev ett antal timmars plugg blandat med städning och handling. så nu är det rent och fint här igen och kylen är påfylld. måste säga att det är en sjukt bra grej att göra på söndagen för starten på veckan blir så mycket bättre när man har det rent och snyggt och ett välfyllt kylskåp när man börjar en ny vecka :)
hann även med en runda in till stan för att köpa yogamatta. och yes ni läste rätt!! stela jag ska börja ta tag i detta och börja gå på yoga för att mjuka upp kroppen. stannade även till på accent och köpte mig en ny väska (Birger by Mikkelsen) som jag har behövt ett bra tag nu. är en lite större värka så nu kan jag äntligen få plats med skolgrejer, träningskläder och matlåda. alltså fullrustad för en heldag med skola och träning!
 
ps- glöm inte bort att ni kan få 10% rabatt på good balance armband om ni anger "rebeckaabrahamsson" som rabattkod. armbandet jag har på bilden är caribbean mint! Ni kan hitta deras hemsida här eller i fältet till höger.
Hoppas ni alla haft en bra helg ♥
 
 

Kommentera inlägget här :