18/10-2017

publicerat i Allmänt;
Hej kära vänner! 
har haft ett väldigt långt uppehåll här på bloggen men har haft en himla massa saker som hänt i livet vilket har gjort att jag faktiskt inte har haft tid eller lust att blogga...men nu är det lite lugnare och jag jag kände att jag skulle vilja skriva av mig och dela med mig om vad som händer i mitt liv :)
som nog ni alla vet så har jag flyttat till Göteborg och pluggar till gymnasielärare. trivs jättebra och har tentat av två kurser nu och blivit godkänd i båda så det känns riktigt skönt!! har hunnit med att ha praktik också vilket var både spännande och lärorikt. kul att få testa på sitt framtida yrke!
jag går ju dock inte bara i skolan utan stor anledning till min flytt var ju på grund av träningen. har nu bytt träningsgrupp och tränare och det känns verkligen hur bra som helst! motivationen som tyvärr innan låg lååångt nere på botten är uppe på toppen igen! vi kör rätt hårt måste jag erkänna men det är ju den typen av träning jag älskar också! kroppen har ju den där härliga tunga känslan nästan konstant och ni som upplevt den vet vad jag pratar om ;) 
det är många spännande grejer som händer framöver och jag ska försöka hitta tid och motivation till att uppdatera bloggen. jag använder blogen mest som en dagbok för mig själv för att kunna gå tillbaka och se vad jag hittat på den senaste tiden. och självklart är det roligt om ni också vill ta del av det. delar med mig av ett par träningsbilder så länge :)
Kramis
 

Kommentera inlägget här :