08/11-2017

publicerat i Allmänt;
hej vänner! 
har hänt en del sedan sist jag skrev. familjen var och hälsade på ons-lör förra veckan vilket var så himla roligt och mysigt! när jag tänkte efter så insåg jag att jag inte träffat dem på två månader. jämfört med tiden då jag var i USA är det inte lång tid då det då kunde gå 4-6 månader innan jag såg dem... men eftersom jag nu bor i Sverige kan jag tycka två månader är rätt lång tid, hehe. men vi hann med massa kul! shoppade en del och jag hittade äntligen ett par "finbyxor" som passade!! OCH det händer inte ofta kan jag lova. vara tjej på 180cm är inte det optimala när man ska hitta byxor. oftast slutar de på halva vaden, haha. vi var även på Halloween på Liseberg vilket var jättekul. såklart passade jag och syrran på att åka Helix (ett måste när man är på Liseberg) även om det är november!!
skolan har varit helt gaaalen senaste dagarna! haft sjukt många inlämningar och suttit uppe halva nätterna typ... MEN skickade in två inlämningar idag så det kändes så skönt!!! nu är det bara några kvar som ska in på torsdag nästa vecka. men tur jag har planerat skolarbete lite iaf så har redan skrivit 2/3 som ska in nästa vecka! ohyeah ni läste rätt, 2/3!! så nu är det bara att ladda om inför hemtentan nästa vecka!!
och träningen går så himla bra nu *peppar, peppar, ta i trä*! njuter av varje pass när jag är i hallen och får springa eller hoppa av mig. känns som det kommer bli ett riktigt bra tävlingssår och ser redan nu fram emot inomhussäsongen. ska finslipa detaljerna lite bara ;) 
till helgen ska jag faktiskt ta och åka hem vilket jag verkligen ser fram emot!! har inte varit hemma sedan i början av augusti så ska bli så himla kul att komma hem och träffa släkt och vänner och inte minst vår lille kissemisse igen!! 
hoppas ni alla har en bra vecka ♥
Kraam 
 

Kommentera inlägget här :